søndag 11. mars 2012

Har lekt meg litt....

Når jeg sto og pyntet kaken tenkte jeg at frihåndsquiltemønster må vel gå an og bruke til flere ting en bare og sy..... Om ikke det ble veldig lekkert så var det i alle fall gøy og pynte kaka :-)

Og endelig kom trådsnellene til sin rett :-)

Ikke vet jeg om noen som har dekorert et bord med tomme trådsneller før - men noen må da være den første! Idèen kom bare ramlende ned i hodet på meg.


Oppsatsene har jeg brukt vaser som ble kjøpt inn til min datters konfirmasjon. Den rosa sanden er også fra hennes konfirmasjon........ Rart alt man tar vare på - og som plutselig kommer til sin rett. Hadde tenkt og kjøpe eføy - men siden jeg hadde liggende noen i plast fra min svigermor så var det greit og få brukt de til noe.


Kjekt og ha noen gamle rosa silkebånd slik at jeg kunne brodere navnene på. Vips så var det bordkort.

Og når jeg kom over disse knappe serviettene så passet de jo perfekt inn som dere ser av resten.

Bare synd jeg har glemt og ta bilde av helheten. Det ferdig pynta bordet har jeg visstnok ikke et eneste bilde fra...... men mange andre bilder..... Ja, det var jo et bad taste party med mye morro :-)))

Noen rosa utelys ble også tatt fram fra kjelleren - som rommer så uendelig mye av mitt - ja alt mulig som kan komme til nytte i hobby og kreative tider.........

Dagen i går var helt toppers :-)

11 kommentarer:

Torill sa...

Utrolig artig idé dette! Var sikkert en gøy fest. :)

Angelikas quilts and knits sa...

Tillykke med dagen :-)

Rita sa...

STILIG !!

RandiT sa...

Så flott dette var da:)

Martilie sa...

Må si jeg elsker bordpynten din - spot on :)

GRATULERER med vel overstått feiring og bursdag!

Flott symaskin (bare bittelitt misunnelig :) og trådsnellestativet er både nyttig og stilig!

Ha en fin kveld og nyt 50åra :)

Klem fra Tove

Bea sa...

Gratulerer med feiringa i går!
Du feiret med "stil":)
Klem Beate

LAPPETUSSA sa...

Oi, så flott det ser ut som du hadde det. Jeg er så irritert over at jeg var syk så jeg ikke kunne komme. Klærne var ordnet og gaven ligger her enda;( Skjønner at dere hadde en helt topp kveld;) Men jeg kommer en dag siden med gaven din...... Klem

Aud sa...

Så flott og kult du ordnet til festen! :D

Gratulerer med overstått dag!

Klem,
Aud

hobbyvenn sa...

Gratulerer med overstått stor dag! Så morsomt du hadde pyntet bordet. Veldig kjekt når en kan bruke det en allerede har i hus.

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Jeg er sikker på at Darlene på SewCalGal hadde synes det var morsomt å se Freemotion quilting challenge kaken din! Kjempemorsom festpynt!

Wenche sa...

Så ut til å være et artig party. Tror jeg adopterer den pynte-ideen din jeg. Har vel allerede deler av pynten ligge litt rundt omkring :)