lørdag 26. mai 2012

Toalettmappe og sirkelpung

Har laget en toaltettmappe som matchet en sminkepung jeg ga bort tidligere i mai (en stund siden jeg lagde den). Blir lekkert med broderier på det man lager og gøy og prøve seg fram litt :-)
Her ser dere nærbilde av broderiet. Blomsten er også brodert på maskinen og sydd på for hånd.
Her ser dere andre siden av toalettmappen og sminkepungen. Har brukt et mechworkpanel jeg hadde liggende. Frihåndsquiltet ved siden av - og det ble et hjerte - må jo matche sirkelpungen. Og så var jeg så heldig og fikk brukt noen av mine hjerteknapper :-)
Her ser dere innsiden av toalettmappen som jeg har dekorert litt. Koselig at den er like fin inni.
Broderiet sydde jeg rett på og laget rufsekanter rundt.
Toalettmappen er laget etter ønsket mål så jeg håper min søster bli fornøyd med den - hun spurte faktisk om jeg hadde igjen mer av stoffene...... Koselig at hun har noen ønsker :-) God pinse til dere alle.

17 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så nydelig! Veldig gjennomført og skikkelig arbeid. Disse blir nok satt pris på og godt brukt tenker jeg;)

Unknown sa...

Nydelige ting du ahr sydd. Er så stilig med sort og hvitt. Skjønner godt at motaker er fornøyd.
Ha en fin pinse

Siv sa...

Kjempefine ting! Det ser så ordentlig og forseggjort ut det du syr. God pinse! :o)

Squirrels do Sew sa...

Jättesnyggt med spets i kombination med broderimönstret

Askepott sa...

Dette falt jeg fullstendig for. Broderiet på den mappa var jo bare rålekkert. Ble så inspirert her jeg sitter at nå må jeg sette meg ved symaskinen snart ... Har ett konfirmasjonskort igjen, så blir det sying her.

Ønsker deg ei flott pinse. Håper dere har bedre vær enn oss. Men det er jo sånn at dårlig vært ute - er fint "sy-vær" inne. :-))

Cecilie sa...

Nydelige ting du har sydd. Broderiet på toalettmappen var lekkert, og flettebiten passet jo flott til!

Radka sa...

I love the bag in the top picture, beautiful :)

Ann Tove sa...

Nydeleg sett. Dette må jo berre falle i smak.

Bente sa...

Knallfint sett.
Så mykje fint du trillar fram på broderimaskina di, skulle gjerne hatt ei slik ;)

RyumQuilt sa...

Flotte produkter du lager. Jeg likte mugrugsene i innlegget under veldig godt.

Maria sa...

Found your blog on Sew Many Ways. Love your bag and pouch. Is this your own pattern or do you have a link for it. Thanks

Sølvi K.S. sa...

Tuuuuuusen hjertelig takk, verdens snilleste og flinkeste søster. :) De er rålekre begge to, og snart skal den store også bli brukt på tur. Stooooor hjerteklem til deg.

My Creative House sa...

Dejlig taske og så fint et broderi på den, flot med broderi indeni også, hyggeligt at se de fine ting du laver.
Anni

Siri sa...

Så flotte disse ble! Ser ut som den nye symaskina var et riktig så godt valg. Hilsen Siri:-)

Velkommen til min kreative verden sa...

Du er virkelig god til å sy. Dette er vakkert!

Tone sa...

Kjempeflott toalettmappe! Og nydelit quilting og broderier også! :)

Lappedamen sa...

Imponerende broderier. Stilig veske.