onsdag 9. januar 2013

Dekorerte norgesglass

Fin bruk av broderiene og de passet bra i størrelse. I går kveld hadde vi norgesglass som tema i quilten hvor vi skulle dekorere lokkene. Med litt blonde, tau, trådsneller og knapp ble de da riktig så dekorative.

Ja, det var disse tomme trådsnellene da. Når jeg ble 50 dekorerte jeg med en haug av tomme trådsneller og etter det kvittet jeg meg med de jeg hadde. I det ene glasset skal jeg samle på tomme trådsneller igjen - slik at det viser at jeg er litt produktiv...... Bare sånn for gøy :-)

De knøtt små snellene har jeg hatt lenge og de var fine som dekorasjon. Trådnellen som er brodert er jo også snart tom så det passet jo bra her.

7 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sa...

Hvor er dine glas blevet fine. Har endnu ikke set sådanne glas her i Danmark.

RandiT sa...

Ble jo fine da :) Fint pyntet!! Jeg driv og bytter ut keramik-krukkene jeg har mel og div mat i med norgesglass på kjøkkenet.Har brukt de små til knapper tidligere ..

Trines hobby sa...

Disse ble riktig søte, jeg har tilgang på veldig mange norgesglass (jeg er oppvokst i en frukthage med en mor som hermetiserte på norgesglass) derfor har jeg disse i alle størrelser, men uten dekor. En flott ide når jeg får sytørke:)

Siri sa...

Hvilken super idè!

Unknown sa...

Through the translator I could understand your post. I love your project, is delicate and useful at the same time. It is wonderful to know that through the technology, different languages ​​are no problem to communicate. Thanks for the inspiration you give us with your project!!!
Marisa

Elisabeth Solum sa...

Så flotte og koselige glassene ble!
Litt produktiv ... den var fin .. :)

Punky sa...

Så flotte glass du har laget! Virkelig lekre!